کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1401-12-11

انواع مخزن زباله شهری و خصوصیات آنها

این روزها زباله ها به عنوان یک سری وسایل دوری ناپذیر از مردم شناخته می شوند. شاید در گذشته میزان زباله های تولید توسط مردم بسیار کم بود. اما این روزها با پیشرفت زندگی شهری و نیاز مردم به مصرف ظروف و وسایل مختلف، میزان زباله در ایران بسیار افزایش پیدا کرده است. این موضوع نشان می دهد که باید برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و زشت شدن محیط شهری، از مخزن زباله شهری استفاده کنید. مخازن زباله شهری نوع خاصی از مخازن موجود در بازار هستند که می توانند برای جمع آوری زباله های شهری مورد استفاده قرار گیرند. این مخازن به دلیل داشتن کاربردهای بسیار متنوع در محیط های شهر، با تنوع زیادی نیز تولید می شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را انواع مخزن زباله شهری و خصوصیات این مخازن آشنا کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید مخزن زباله شهری را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

مخزن زباله شهری چیست؟

هر جسمی که دیگر قابل استفاده نباشد و نیاز به دور ریختن آن باشد، با نام زباله شناخته می شود. زباله های شهری نوع خاصی از انواع زباله های موجود در جهان اند که با حجم بسیار بالا تولید می شوند. اگرچه تولید حجم بالایی از زباله های شهری، به خودی خود می تواند به محیط زیست آسیب زیادی وارد کند؛ اما اگر آن ها به درستی جمع آوری نشوند، احتمالا آسیب بیشتری به محیط زیست وارد خواهد شد.

مخزن زباله شهری یکی از انواع وسایلی است که برای هر شهری و مکانی ضروری است. این مخازن که معمولا با شکل مستطیل تولید می شوند، می توانند برای جمع آوری انواع زباله های شهری مورد استفاده قرار گیرند. سطل زباله شهری در تنوع بسیار زیادی در جهان تولید می شود تا هر یک از شهرهای بزرگ و کوچک بتوانند بر اساس نیاز خودشان، این مخازن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. خرید مخزن زباله شهری باید توسط شهرداری های مختلف شهرهای کشور انجام شود. در این صورت حجم عظیمی از زباله های شهری توسط شهرداری قابل جمع آوری است. خوشبختانه با وجود فراهم شدن امکان خرید مخزن های زباله شهری، می توان تا حد زیادی زباله های شهری را مدیریت کرد.

انواع سطل زباله برای شهرها و معابر عمومی

انواع سطل زباله برای شهرها و معابر عمومی

لزوم استفاده از سطل زباله شهری در معابر مختلف

در جهان امروزی انسان آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند. در حالی که نمی توان به انسان ها گوشزد کرد که زباله های کمتری را تولید کنند، اما می توان با فراهم کردن امکان جمع آوری زباله ها، این زباله ها و آلودگی که برای محیط زیست ایجاد می کنند را مدیریت نمود. جمع آوری زباله های شهری تنها زمانی امکان پذیر است که از سطل زباله شهری استفاده شود. سطل های زباله شهری نوع خاصی از انواع مخازن زباله موجود در بازار هستند که با حجم و گنجایش بزرگ تر تولید می شوند. بنابراین، می توان این سطل ها را در معابر مختلف مورد استفاده قرار داد.

استفاده از سطل زباله شهری در معابر مختلف به شهرداری ها امکان جمع آوری زباله های تر و خشک را نیز می دهد. البته به شرطی که از سطل های تفکیک زباله استفاده شود. بنابراین، با توجه به حجم زباله های تولیدی توسط مردم، استفاده از این سطل ها برای هر شهر و روستایی ضروری است. فقط لازم است که بر اساس نیاز آن منطقه، بهترین سطل زباله شهری خریداری شود.

انواع مخزن زباله شهری

با وجود نیاز شهرداری ها و شهرهای مختلف به مخزن زباله شهری، در حال حاضر تنوع بالایی از مخازن را در بازار کشور ایران شاهد هستیم که هر کدام می توانند با خصوصیاتی که دارند، برای استفاده در شهرهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. از جمله انواع مخزن زباله شهری عبارتند از:

  • مخزن زباله شهری پلی اتیلن

مخزن زباله شهری پلی اتیلن یکی از انواع مخازن زباله شهری موجود در بازار است که بسیار پرفروش نیز می باشد. همانطور که از نام این مخزن مشخص است، از جنس پلی اتیلن یا همان پلاستیک فشرده است. به همین خاطر، می تواند جایگزین خوبی برای فلزات گران قیمت باشد. سطل زباله شهری پلی اتیلن هم می تواند به صورت درب دار طراحی شوند، هم به صورت بدون درب. بنابراین می توان بر اساس نظر مشتری، این مخزن های زباله شهری را سفارشی سازی کرد.

  • مخزن زباله فلزی شهری

مخزن زباله فلزی شهری یکی از انواع مخازن پرفروش در بازار است که می تواند مقاومت بیشتری نسبت به مخزن زباله شهری پلی اتیلن داشته باشد. این مخازن در حجم های گوناگونی تولید می شوند تا بتوانند بر اساس میزان رفت و آمد مردم، در معابر مختلف مورد استفاده قرار گیرند. مخزن های زباله فلزی شهری خود به دو شکل گالوانیزه و مکانیزه تولید می شوند که هر کدام خصوصیات خاص خودشان را دارند.

  • مخزن زباله گالوانیزه

مخزن زباله گالوانیزه شهری، یکی از انواع سطل های زباله شهری است که به دلیل داشتن ورق گالوانیزه، با این نام شناخته می شود. این مخزن زباله دارای ورق های گالوانیزه با ضخامت های مختلف است. به همین خاطر، می توان آن را جایگزین خوبی برای مخازن زباله پلی اتیلن و فلزی معمولی شناخت. خود مخازن زباله گالوانیزه نیز در حجم های مختلفی تولید می شوند که از جمله آن ها می توان به مخزن زباله 240 لیتری گالوانیزه و 770 لیتری اشاره کرد.

  • مخزن زباله مکانیزه شهری

مخزن زباله مکانیزه شهری یکی از انواع مخازن زباله موجود در بازار است که می تواند با کاربردهای خاص خودش، برای محیط های شهری بسیار ایده آل باشد. این مخازن از جنس فلز هستند و برای جابجایی بسیار ایده آل می باشند. در مخازن زباله مکانیزه شهری چرخ های به کار رفته اند که امکان جابجایی راحت این مخازن را فراهم کرده است. این مخازن به دلیل داشتن جنس مرغوب، عدم امکان سرازیر شدن شیرابه ها و …، برای استفاده در شهرهای بزرگ و کوچک بسیار ایده آل هستند.

لزوم استفاده از سطل زباله شهری در معابر مختلف

لزوم استفاده از سطل زباله شهری در معابر مختلف

سطل زباله شهری باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

مخزن های زباله شهری باید بر اساس خصوصیات خاصی طراحی شوند که عبارتند از:

  • در معرض دید باشد

سطل زباله شهری باید به گونه ای طراحی شده باشد که مردم بتوانند حتی در تاریک ترین زمان شبانه روز، آن را مشاهده کنند. به همین خاطر، معمولا روی سطل های شهری از نوارهای شبرنگ استفاده می شود.

  • باکیفیت باشد

سطل زباله شهری باید کیفیت بالایی داشته باشد و در اثر ضربه، باد، باران، در معرض مواد شیمیایی قرار گرفتن و … دچار خرابی نشود.

  • انواع سطل زباله برای شهرها و معابر عمومی

مخزن زباله شهری باید امکان تخلیه زباله ها را با سهولت بیشتری فراهم کند. به همین خاطر، معمولا این مخازن به صورت چرخ دار طراحی می شوند تا بتوان به راحتی آن ها را حرکت داد. وجود شیر تخلیه شیرابه در مخازن تخلیه زباله، می تواند تخلیه شیرابه ها را با سهولت بیشتری فراهم کند.

  • قابل حرکت و جابجایی باشد

مخزن زباله شهری باید دارای چرخ های قابل حرکت باشد تا بتوان در صورت نیاز آن ها را با سهولت زیادی حرکت داد. به کار رفتن یک دسته روی سطل زباله نیز می تواند جابجایی آن را ساده تر کند.

قیمت سطل های زباله شهری

قیمت مخزن زباله شهری بر اساس حجم و گنجایش مخزن و جنس مخزن تعیین می شود. هر چقدر جنس مخزن زباله شهری بهتر باشد، قیمت سطل زباله نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای اینکه اطلاعات دقیق تری در مورد قیمت سطل های زباله شهری بدست آورید، می توانید با شرکت آذرپاش پیشرو در ارتباط باشید.

سطل زباله شهری باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

سطل زباله شهری باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

آذرپاش پیشرو؛ تولید کننده انواع سطل زباله شهری

خرید مخزن زباله شهری می تواند برای شهرداری ها و افرادی که در حوزه کسب و کارهای مختلف مانند اغذیه فروشی ها فعالیت می کنند، ضروری باشد. این موضوع باعث شده تا مخازن بسیار متنوعی توسط شرکت های مختلف در ایران تولید شوند که هر کدام خصوصیات و کاربردهای خاص خودشان را دارند. شرکت آذرپاش پیشرو، یکی از شرکت های معتبر در حوزه تولید انواع سطل های زباله شهری است که امکان خرید سطل های زباله باکیفیت و با قیمت مناسب را به شما می دهد. این شرکت تا به امروز در حوزه تولید مخازن زباله بسیار با کیفیت فعالیت داشته است و در حال حاضر نیز این مخازن را در حجم های مختلف 240 لیتری و 770 لیتری وارد بازار ایران کرده است.

سطل زباله شهری تولید شده توسط آذرپاش پیشرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. می توان آن را برای محیط های شهری مورد استفاده قرار داد و تا چندین سال استفاده نمود. کیفیت مخازن زباله شهری این مجموعه به لطف به کار رفتن ورق های گالوانیزه بسیار افزایش پیدا کرده است. این مجموعه به غیر از اینکه در حوزه تولید مخزن زباله شهری فعالیت دارد، اقدام به تولید نیمکت پارکی، ایستگاه اتوبوس، پایه چراغ و … نیز کرده است که هر کدام برای استفاده در شهرهای مختلف، ضروری هستند.

نتیجه گیری

مخزن زباله شهری مانند نیمکت پارک، چراغ و پایه چراغ شهری، تابلوی راهنمای مسیر و کفپوش های شهری جزء الزامات برای شهرهای مختلف محسوب می شود. به همین خاطر است که شرکت آذرپاش پیشرو بهترین مخازن شهری را به مشتریان خود ارائه می کند. با توجه به لزوم استفاده از این مخازن، توصیه می شود که حتما مشتریان بر اساس نیاز شهر و منطقه، بهترین مدل از این سطل های زباله شهری را خریداری و انتخاب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آذر پاش پیشرو می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه