detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها آموزشی
  • نویسنده admin-azar
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
1403-05-22

کاربرد تابلو تبلیغاتی و ۸ مدل پرطرفدار این تابلوها

تابلو تبلیغاتی، نقش مهمی در تبلیغ محصولات، خدمات و برندها ایفا کرده و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند. آشنایی با انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی و کاربرد آن‌ها باعث می‌شود که شما بتوانید بهترین تابلو تبلیغاتی را با توجه به هدفتان، انتخاب کرده و از این طریق به کسب و کارتان رونق دهید. در این مقاله قصد داریم تاثیرات استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در برندسازی را بررسی کنیم و شما را با کاربرد تابلو تبلیغاتی و انواع آنها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

کاربرد تابلو تبلیغاتی در برندسازی

تبلیغات همیشه نقش مهمی در شکل‌دهی و تقویت هویت یک برند در ذهن مصرف‌کنندگان داشته است. استفاده از تابلو تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغات است که تاثیر بسزایی در برندسازی دارد و کمک بزرگی به بازاریابی شرکت‌ها کرده است. تابلوهای تبلیغاتی با اندازه‌های کوچک تا بزرگ، می‌توانند توجه مخاطبان زیادی را در طول شبانه‌روز به خود جلب و تصویر به یاد ماندنی از برند شما را در ذهن آن‌ها ایجاد کنند. در جدول زیر به برخی از تاثیرات و کاربرد استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در برندسازی اشاره شده است:

کاربرد تابلو تبلیغاتی در برندسازی

۱. دیده شدن برند

تابلوهای تبلیغاتی به صورت استراتژیک در مناطق پرتردد مانند بزرگراه‌ها، مرکز شهرها و مراکز خرید نصب می‌شوند. این امر باعث می‌شود که تعداد زیادی از مردم در طول روز برند شما را ببینند. زیاد دیده شدن برند، تأثیر ماندگاری بر ذهن بینندگان می‌گذارد.

۲. شناخته شدن برند بهترین کاربرد تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی به صورت استراتژیک در مناطق پرتردد مانند بزرگراه‌ها، مرکز شهرها و مراکز خرید نصب می‌شوند. این امر باعث می‌شود که تعداد زیادی از مردم در طول روز برند شما را ببینند. زیاد دیده شدن برند، تأثیر ماندگاری بر ذهن بینندگان می‌گذارد.

۳. خلاقیت در تبلیغات

تابلوهای تبلیغاتی مانند یک بوم نقاشی هستند، بنابراین می‌توان از نقاشی‌ها و طرح‌های خلاقانه و جذاب برای تبلیغ برند شرکت‌ها استفاده کرد. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از رنگ‌های تند و تصاویر زیبا، توجه عابران را به خود جلب کنند و تأثیری ماندگاری در ذهن آن‌ها، بگذارند.

۴. هدف گذاری برای تبلیغات

تابلو تبلیغاتی را می‌توان در مکان‌های خاصی برای هدف قرار دادن یک جمعیت یا منطقه جغرافیایی خاص، نصب کرد. این امر به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محصولات خود را در مناطقی که احتمال بیشتری برای فروش وجود دارد، به نمایش بگذارند.

۵. ترکیب تبلیغات با ارزشها

تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند با ایجاد ارتباط بین یک برند و یک ارزش یا سبک زندگی خاص، تصویری مثبت در ذهن بیننده ایجاد کرده و ارتباط عاطفی با آن‌ها برقرار کنند. این امر می‌تواند تاثیر زیادی در برندسازی و افزایش فروش محصولات داشته باشد.

تابلو دیجیتالی

به طور کلی، تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند ابزار بسیار قدرتمندی در برندسازی باشند و کسب و کارهای شما را رونق ببخشند. شرکت‌ها می‌توانند با آگاهی از تاثیرات تبلیغات در برندسازی، پیام برند خود را به طور موثر به مخاطب، منتقل کرده و در رقابت موجود در بازار، ممتاز شوند.

انواع تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در مکان‌های مختلف شهری به چشم می‌خورند. تابلوهای تبلیغاتی به طور کلی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. در این بخش قصد داریم به معرفی 10 مدل تابلو تبلیغاتی شهری بپردازیم:

۱. تابلوهای تبلیغاتی معمولی

همان تابلوهای تبلیغاتی بزرگ موجود در کنار بزرگراه‌ها هستند که تصویر یا یک پیام تبلیغاتی را بدون استفاده از تصاویر انیمیشنی به نمایش می‌گذارد. تابلو دوطرفه، تابلو بنر، استندهای تبلیغاتی بزرگ، تابلو فلکسی، بیلبورد و استرابورد از جمله تابلوهای تبلیغاتی معمولی هستند.

۲. تابلو تبلیغاتی دیجیتال

این تابلوهای تبلیغاتی مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی هستند و می‌توانند محتواهای پویا مانند فیلم، انیمیشن و پیام‌ها و عکس‌های مختلف را نمایش دهند. تلویزیون شهری تبلیغاتی از جمله تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال است که کاربرد فراوانی دارد.

۳. تابلوهای تبلیغاتی سیار

تابلوهای تبلیغاتی نصب شده بر روی کامیون‌ها یا تریلی‌هایی که در مسیرهای مختلف حرکت می‌کنند، توجه مخاطبان زیادی را در طول مسیر به خود جلب می‌کند.

۴. تابلو تبلیغاتی سه‌بعدی

در ساخت این تابلوهای تبلیغاتی از عناصر و اشکال سه‌بعدی استفاده شده است تا نمایش جذابتری برای مخاطب ایجاد کنند.

تابلو تبلیغالی ۳ بعدی

۵. تابلو LED تبلیغاتی روان

این تابلوهای تبلیغاتی که از تعداد زیادی چراغ LED تشکیل شده‌اند، می‌توانند پس زمینه‌ای روشن و متحرک را نمایش دهند. این تابلوها در شب نیز به خوبی قابل مشاهده هستند.

۶. تابلوهای تبلیغاتی تعاملی

این دسته از تابلوهای تبلیغاتی به امکاناتی از جمله صفحه نمایش لمسی و حسگرهای حرارتی مجهز هستند. این امکانات به مخاطبان اجازه می‌دهد تا با محتوای تبلیغاتی، تعامل داشته باشند.

۷. تابلو لایت باکس

این تابلوهای تبلیغاتی در واقع جعبه‌هایی مکعبی هستند که در داخل آن‌ها لامپ نصب شده است. این پس‌زمینه روشن، محتوای تبلیغاتی را به ویژه در شب به خوبی نمایش می‌دهد.

۸. تابلوهای تبلیغاتی متناسب با مبلمان شهری

این تابلوهای تبلیغاتی بر روی اجزای مختلف مبلمان شهری، مانند نیمکت‌ها یا کیوسک‌های تلفن و ایستگاه‌های اتوبوس نصب می‌شوند تا فرصت‌های تبلیغاتی را در مناطق پرتردد شهری، فراهم کنند.

این دسته از تابلوها بر روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌ها، قطارها یا تاکسی‌ها نصب می‌شوند تا افرادی که در حال سفر هستند را مخاطب قرار دهند.

نتیجه‌گیری

در پایان، نتیجه می‌گیریم که انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی وجود دارند که اهداف مختلفی را در تبلیغات شهری دنبال می‌کنند. آشنایی با انواع تابلوهای موجود و کاربرد تابلو تبلیغاتی، می‌تواند به کسب و کارها در هنگام برنامه‌ریزی برای انتخاب استراتژی‌های تبلیغاتی، کمک کند. شرکت‌ها و سایر کسب و کارها با استفاده از قدرت تابلوهای تبلیغاتی، می‌توانند مشتریان زیادی را جذب کرده و اعتبار برند خود را در بازار تقویت کنند. شرکت آذرپاش پیشرو یکی از شرکت‌های نام آشنا و باسابقه در زمینه تولید مخزن زباله شهری و تابلو تبلیغاتی است، بنابراین اگر قصد ساخت یک تابلو تبلیغاتی را دارید، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آذر پاش پیشرو می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه